برگزاری رویداد استارتاپ "کسب و کار سبز با ایجاد رسانه‌های محیط زیستی"

برگزاری رویداد استارتاپ "کسب و کار سبز با ایجاد رسانه‌های محیط زیستی"
رویداد استارتاپ "کسب و کار سبز با ایجاد رسانه‌های محیط زیستی" توسط سازمان حفاظت محیط زیست با هدف کارآفرینی و توسعه رسانه‌های محیط زیستی برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، دکتر صدرالدین علی پور سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری‌های سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص برگزاری استارتاپ "کسب و کار سبز با ایجاد رسانه های محیط زیستی" گفت: سازمان حفاظت محیط زیست این رویداد را با همکاری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با هدف کارآفرینی و توسعه رسانه های محیط زیستی برگزار می کند.
وی افزود: این برنامه سه روزه از ١٧ تا ١٩ آذر ماه با حضور نخبگان رشته‌های محیط زیست، گرافیک، کامپیوتر و ارتباطات برگزار خواهد شد.
سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری‌های سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: شتابدهنده(استارت آپ ویکند)، یک رویداد آموزشی-تجربی است که طی سه روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان از گروه‌هایی مانند برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
دکتر علی پور افزود: شرکت‌کنندگان طی این رویداد با آخرین روش‌های تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌ها آشنا خواهند شد.
وی در ادامه گفت: شرکت تمامی علاقه مندان به ایجاد کسب کار سبز با هدف حفظ محیط زیست و توسعه اطلاع رسانی در این برنامه بلامانع است. همچنین همراه با این رویداد دو کارگاه آماده سازی و آموزشی در زمینه رسانه‌های محیط زیستی و مشاغل سبز در روزهای ١٣ و ١٥ آذر ماه برگزار خواهد شد و در پایان دوره شرکت کنندگان در کارگاه‌ها و رویداد گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.
علاقمندان جهت ثبت نام و کسب آخرین اطلاعات این رویداد می‌توانند  به سایت سازمان حفاظت محیط زیست به آدرس WWW. doe.ir مراجعه کنند. 

3 آذر 1395 9:33
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟